Kreativitet møter konvertering.

Kreativitet møter konvertering.

Vi kombinerer lang erfaring og innsikt fra 1 milliard + visninger på innhold vi har skapt, med arbeidserfaring fra det redaksjonelle og kommersielle. Vi har fokus på ekte innhold som faktisk snakker til målgruppen der de her.

Vi kombinerer lang erfaring og innsikt fra 1 milliard + visninger på innhold vi har skapt, med arbeidserfaring fra det redaksjonelle og kommersielle. Vi har fokus på ekte innhold som faktisk snakker til målgruppen der de her.

Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Yellow light bulb illustration on black background
Yellow light bulb illustration on black background
Yellow light bulb illustration on black background
Yellow light bulb illustration on black background

Hvorfor Karya?

Hvorfor Karya?

Hvorfor Karya?

Hvorfor Karya?

Etter å ha besøkt Bali flere ganger gjennom årene, har vi latt oss fascinere av roen, fokuset, håndverket og respekten som preger kulturen der. Da vi skulle finne et navn til bedriften vår, var det derfor naturlig å hente inspirasjon fra øya – og menneskene som bor der.


I balinesisk kultur betyr karya å gjøre et arbeid med dedikasjon og tilstedeværelse. Ikke bare å produsere noe, men å gjøre det ordentlig, med omtanke. Den tilnærmingen har vi tatt med oss inn i Karya. For oss handler godt innhold om innsikt, forståelse og solid håndverk – ikke tilfeldigheter eller raske løsninger. Vi starter med å forstå hvem du er og hva du trenger, og bygger videre med tydelighet og kvalitet.


Karya er derfor mer enn et navn. Det er en påminnelse om hvordan vi ønsker å jobbe: med erfaring, menneskelig forståelse og genuint engasjement.

Etter å ha besøkt Bali flere ganger gjennom årene, har vi latt oss fascinere av roen, fokuset, håndverket og respekten som preger kulturen der. Da vi skulle finne et navn til bedriften vår, var det derfor naturlig å hente inspirasjon fra øya – og menneskene som bor der.


I balinesisk kultur betyr karya å gjøre et arbeid med dedikasjon og tilstedeværelse. Ikke bare å produsere noe, men å gjøre det ordentlig, med omtanke. Den tilnærmingen har vi tatt med oss inn i Karya. For oss handler godt innhold om innsikt, forståelse og solid håndverk – ikke tilfeldigheter eller raske løsninger. Vi starter med å forstå hvem du er og hva du trenger, og bygger videre med tydelighet og kvalitet.


Karya er derfor mer enn et navn. Det er en påminnelse om hvordan vi ønsker å jobbe: med erfaring, menneskelig forståelse og genuint engasjement.

Etter å ha besøkt Bali flere ganger gjennom årene, har vi latt oss fascinere av roen, fokuset, håndverket og respekten som preger kulturen der. Da vi skulle finne et navn til bedriften vår, var det derfor naturlig å hente inspirasjon fra øya – og menneskene som bor der.


I balinesisk kultur betyr karya å gjøre et arbeid med dedikasjon og tilstedeværelse. Ikke bare å produsere noe, men å gjøre det ordentlig, med omtanke. Den tilnærmingen har vi tatt med oss inn i Karya. For oss handler godt innhold om innsikt, forståelse og solid håndverk – ikke tilfeldigheter eller raske løsninger. Vi starter med å forstå hvem du er og hva du trenger, og bygger videre med tydelighet og kvalitet.


Karya er derfor mer enn et navn. Det er en påminnelse om hvordan vi ønsker å jobbe: med erfaring, menneskelig forståelse og genuint engasjement.

Vår metode

Vår metode

Vår metode

Vår metode

Ekte innhold

Ekte innhold

konverterer

konverterer

konverterer

konverterer

Det hele startet da Kornelius, kommersiell strateg, skulle lansere sitt første digitale produkt og bruke seg selv i markedsføringen. Han oppdaget raskt at jo enklere og mer autentisk annonsene var, desto bedre konverterte de. Ved å gå dypere inn i hvorfor dette fungerte, utviklet vi en måte å forstå og kommunisere med målgruppen på – en tilnærming som senere har vist seg å gi sterke resultater også i helt nye prosjekter.

01

02

03

Enkelt.
Enkelt.
Enkelt.

– Lite støy. Ett tydelig budskap folk forstår med én gang.

– Lite støy. Ett tydelig budskap folk forstår med én gang.

– Lite støy. Ett tydelig budskap folk forstår med én gang.

Ekte.
Ekte.
Ekte.

– Menneskelig, ærlig og uten polert fasade.

– Menneskelig, ærlig og uten polert fasade.

– Menneskelig, ærlig og uten polert fasade.

Effekt.
Effekt.
Effekt.

– Mer oppmerksomhet, høyere tillit og bedre konvertering.

Every creative, every strategy, every test designed to move your metrics forward.

– Mer oppmerksomhet, høyere tillit og bedre konvertering.

Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.
Two people working at desks in a bright, plant-filled office.

FAQs

FAQs

FAQs

FAQs

Har du

Har du

spørsmål?

spørsmål?

Få svarene du trenger før vi starter samarbeidet.

Få svarene du trenger før vi starter samarbeidet.

Hva slags innhold kan Karya hjelpe oss med?

Vi produserer alt du trenger til sosiale medier og digitale kampanjer: statiske annonser, korte videoer, redigering, tekst, design og nyhetsbrev. Målet er å levere helhetlig, målrettet og visuelt sterkt innhold – raskt og profesjonelt.

Hvordan fungerer prosessen når vi jobber med dere?

Hva skiller Karya fra andre innholdsbyråer?

Hvor raskt kan vi få levert innhold?

Hva hvis vi er usikre på hva vi trenger?

Vi hjelper dere med å konkretisere mål, behov og type innhold. Ta kontakt, så finner vi riktig retning sammen.

Hva slags innhold kan Karya hjelpe oss med?

Vi produserer alt du trenger til sosiale medier og digitale kampanjer: statiske annonser, korte videoer, redigering, tekst, design og nyhetsbrev. Målet er å levere helhetlig, målrettet og visuelt sterkt innhold – raskt og profesjonelt.

Hvordan fungerer prosessen når vi jobber med dere?

Hva skiller Karya fra andre innholdsbyråer?

Hvor raskt kan vi få levert innhold?

Hva hvis vi er usikre på hva vi trenger?

Vi hjelper dere med å konkretisere mål, behov og type innhold. Ta kontakt, så finner vi riktig retning sammen.

Hva slags innhold kan Karya hjelpe oss med?

Vi produserer alt du trenger til sosiale medier og digitale kampanjer: statiske annonser, korte videoer, redigering, tekst, design og nyhetsbrev. Målet er å levere helhetlig, målrettet og visuelt sterkt innhold – raskt og profesjonelt.

Hvordan fungerer prosessen når vi jobber med dere?

Hva skiller Karya fra andre innholdsbyråer?

Hvor raskt kan vi få levert innhold?

Hva hvis vi er usikre på hva vi trenger?

Vi hjelper dere med å konkretisere mål, behov og type innhold. Ta kontakt, så finner vi riktig retning sammen.

Hva slags innhold kan Karya hjelpe oss med?

Vi produserer alt du trenger til sosiale medier og digitale kampanjer: statiske annonser, korte videoer, redigering, tekst, design og nyhetsbrev. Målet er å levere helhetlig, målrettet og visuelt sterkt innhold – raskt og profesjonelt.

Hvordan fungerer prosessen når vi jobber med dere?

Hva skiller Karya fra andre innholdsbyråer?

Hvor raskt kan vi få levert innhold?

Hva hvis vi er usikre på hva vi trenger?

Vi hjelper dere med å konkretisere mål, behov og type innhold. Ta kontakt, så finner vi riktig retning sammen.

La oss lage innhold
du blir stolt av

La oss lage innhold
du blir stolt av

La oss lage innhold
du blir stolt av

La oss lage innhold
du blir stolt av

Ikke mer «scroll forbi»-materiale. Bare ekte, godt innhold som får folk til å stoppe opp, smile – og faktisk handle. Klar for å skape noe som føles litt mer… deg?

Ikke mer «scroll forbi»-materiale. Bare ekte, godt innhold som får folk til å stoppe opp, smile – og faktisk handle. Klar for å skape noe som føles litt mer… deg?

Ikke mer «scroll forbi»-materiale. Bare ekte, godt innhold som får folk til å stoppe opp, smile – og faktisk handle. Klar for å skape noe som føles litt mer… deg?

Ikke mer «scroll forbi»-materiale. Bare ekte, godt innhold som får folk til å stoppe opp, smile – og faktisk handle. Klar for å skape noe som føles litt mer… deg?